منتخب مشتریان

سئو چگونه ، جستجوگرها . چرا شما به انها نیاز دارید

  • سئو چگونه ، جستجوگرها . چرا شما به انها نیاز دارید
    سئو چگونه ، جستجوگرها . چرا شما به انها نیاز دارید

این پست آغازگر هفتگی در جستجوگرها ، با هدف دست زدن به تمام جنبه های بنیادی است. در پایان، شما قادر خواهید بود با اطمینان SEO را تمرین کنید و با دیگران در مورد چالش ها و فرصت های مهم SEO آشنا شوید.
۱۲۶ نکته در مورد سئو


بهینه سازی موتور جستجو بخشی از علم و هنر است. اما اصول پایه جستجوگرها ساده هستند . با این حال ، قبل از اینکه بتوانم نحوه عمل SEO را توضیح دهم، باید توضیح دهم که کدام است و چرا مهم است.

گوگل به تنهایی دسترسی به تریلیون درخواست سالانه برای اطلاعات را کنترل می کند. به گفته comScore ، شرکت تحقیقاتی گوگل ، یاهو و بینگ سه مورد از چهار وب سایت برتر دنیا را باقی میگذارند. حضور در نتایج جستجو برای ایجاد آگاهی از برند و اولویت مهم است .

SEO به سادگی عمل بهینه سازی موتور جستجوی موتور جستجوی خود را برای تولید ترافیک و به سایت شما انجام نمیدهد . این نیز به نام جستجوی طبیعی یا جستجو طبیعی است. SEO باید از هر جنبه ای مثل یک سازمان از برنامه ریزی محصول ، بازاریابی سنتی و پشتیبانی مشتری به مناطق واضح تر برنامه ریزی دیجیتالی ، استراتژی ، محتوا ، تجربه کاربر ، طراحی ، توسعه و استقرار استفاده کند.

موتورهای جستجو هزینه های تبلیغاتی برای نتایج جستجوی طبیعی را نمی پردازند.

به طور چشمگیری نتایج جستجوی طبیعی همیشه به سمت بالای صفحه در سمت چپ است. بسته به موتور جستجو و پرس و جو، احتمالا آگهی هایی بیش از لیست های طبیعی وجود دارد ، همانطور که در زیر نشان داده شده است.

 صفحه نتایج جستجوی گوگل در ایالات متحده برای پرس و جو "قایق رانی".

صفحه نتایج جستجوی گوگل در ایالات متحده برای پرس و جو “قایق رانی”.

 

با تمام جعبه ها و اجزای دیگر در صفحه نتایج جستجو ، به طور فزاینده ای دشوار است که یک نقطه قابل مشاهده در دید اول را ادعا کنید. گوگل اغلب یک جعبه تبلیغات لیست محصولات و چهار آگهی دیگر را در بالای لیست اول جستجوی طبیعی قرار می دهد و در هنگام بارگذاری صفحات فقط یک یا دو فهرست قابل مشاهده طبیعی مشاهده می شود.

صرف نظر از این ، جستجوی طبیعی یکی از کانال های بازاریابی دیجیتال برای اکثر کسب و کارهای تجارت الکترونیک است . بعضی از مطالعات میانگین ترافیک را به وسیله جستجوی طبیعی در حدود ۵۰ درصد از کل جستجوها انجام می دهند و درآمد ناشی از آن تقریبا ۴۰ درصد است. اما در تجربه من ، به طور گسترده ای بر اساس اندازه کسب و کار ، و بلوغ و صرف مخلوط بازاریابی آن متفاوت است.

بازاریابی بیشتر متعادل است و برای کانال های مختلف مانند بازاریابی های اجتماعی ، ارسال ایمیل ، قرار دادن ویدئو ، تبلیغات در دیگر صفحات وب و… باعث میشود که عملکرد جستجوی طبیعی پایین تر از کل جستجوها را به خود اختصاص دهد .

من کسب و کارهایی را دیده ام که ۷۵ درصد از ترافیک و فروش خود را از طریق جستجوهای طبیعی انجام می دهند . این سطح وابستگی به جستجوگرها خطرناک است زیرا یک بروزرسانی الگوریتم یا تاثیرات فنی در نتیجه SEO ممکن است جریان درآمد شما را کاهش دهد. با این حال، حتی کسب و کار با ترکیب بازاریابی بزرگ و سایت بهینه سازی شده برای موتور جستجوگر ، باید ۱۵ تا ۲۵ درصد از ترافیک و درآمد خود را از طریق جستجوی طبیعی داشته باشد

خوشبختانه، SEO نیز یکی از کم هزینه ترین روش های بازاریابی از نظر هزینه های مستقیم و تکراری است . اما SEO شامل پیشرفتهایی است که باید برای مشتریان شما شفاف باشد یا مفید باشد، این زمان فروش شما و خریداران بیشتری از جستجوی طبیعی جذب میشو و سئو وب سایت شما بهبود می بخشد .

ظاهرا هر چند ماه یک نفر ادعا می کند که جستجوگرها مرده اند . این قطعا با تاکتیک های فردی است که به دنبال دستیابی سریعتر از نتایج جستجو هستند – ترفندی که اساسا ابلهانه یا تقلب است . به عنوان مثال ، شیوه بسیار قدیمی پنهان کردن متن سفید در یک صفحه با پس زمینه سفید، مدت طولانی است که انجام میدهند . به همین ترتیب حجم مقالات کم ارزش یا انتشارات مطبوعات پر از لینکهای بهینه شده به سایت شما در مخازن سایتهای دیگر برای استفاده به عنوان محتوای رایگان دیگر هیچ ارزش جستجو در SEO ندارد.

با این حال، جستجوگرها در مورد ترفندها، دستاوردهای کوتاه مدت کاملا بهینه شده اند و فورا موارد تقلب را در وب سایت موردنظر پیدا میکنند . SEO نباید به عاملی برای بازاریابی تبدیل شود . ایجاد مطالب با ارزش و در کنار طراحی فنی و معماری طراحی و توسعه یک وب سایت که تمامی بازدید هایش به جستجوی طبیعی باز میگردد میتوان یک نتیجه را در نظر گرفت : زمانی که کاربران از جستجو ان موارد دست بکشند ان وب سایت دیگر ارزشی ندارد . ما نمی گوییم که تنها بازاریابی یا تنها سئو باید انجام شود بلکه باید هردو را در دفتر خود ثبت و این دو موضوع را به موارد اصلی که باید پیگیر باشید بدل کنید
۱۲۶ نکته در مورد سئو

بخش بعدی ” سئو چگونه ” را بخوانید : قسمت ۲: درک موتورهای جستجو …

کل دوره یازده دوره در ۲۲ روز قرار داده خواهد شد

ترجمه اختصاصی از وب سایت practicalecommerce.com توسط زیرو تم۱۲۶ نکته در مورد سئو

حسن

حسن

حسن عزیزی هستم . لیسانس IT دارم . پنج ساله به صورت حرفه ای شروع به کار کردم. عاشق نت ، طراحی ، کد نویسی و کار با وردپرس هستم

نظر دهید

      پاسخ دهید

      خرید قالب وردپرس|قالب وردپرس|پوسته وردپرس|افزونه وردپرس
      Logo
      بازیابی رمز عبور
      مقایسه موارد
      • کل (0)
      مقایسه
      0
      سبد خرید